Óra elött - Jóga a Pilisben - Csobánkán

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Óra elött

A jógáról
Hogyan készüljek fel a jógaórára?
A legfontosabb dolog, amelyre figyelni kell az étkezés.
Legalább 2 órával a jógaóra kezdete előtt már ne fogyasszunk ételt. Akinek nem kerül nagy erőfeszítésébe a 2 órás időtartamot növelje, mert a gyakorlás annál könnyebb, jólesőbb lesz. Ha nehezebb ételt fogyasztottunk inkább 3 óra, vagy hosszabb időt hagyjunk az emésztésre.

Ha a reggeli órára jössz, vagy egyénileg reggel jógázol próbálj nem reggelizni előtte!
Inni természetesen szabad, de nem ajánlott nagy mennyiséget.
  • A reggeli gyakorlás előtt  fontos a húgyhólyag és a belek kiürítése.
  • Ajánlott meleg citromos vizet inni reggel a vastagbél átmosását segítendő.
  • Pozitív elmével készülj a gyakorlásra, így tapasztalhatod meg a legtöbb gyümölcsét.


Hogyan gyakorolj?
  • Őrizd meg a külső és belső csendet a gyakorlás alatt.
  • Ne légy erőszakos a testeddel, ne nyújtsd a testedet határaidon túl.
  • Lehetőleg ne igyál gyakorlás közben hideg folyadékot.


Mit tegyél gyakorlás után?
  • Próbálj 15 percig csendben maradni.
  • Fürödj meg 15-20 perc elteltével.
  • Étkezz 30 perccel a gyakorlás befejezése után.
  • Gondoskodj a megfelelő folyadékbevitelről egész nap.
  • Légy hálás az életnek azért, amid van.
 
 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz